Kontakt s našim operaterima

Call center computers and headsets all in a row
NAČIN RADA PODRŠKE:

1. Ako ste naišli na problem u radu, molimo vas da prvo provjerite upute u detaljnim uputamaposlovnim procesima i često postavljanim pitanjima.

2. Ako help sekcija ne sadrži rješenje vašeg problema, nazovite nas na broj 021/684-769 (centrala) kako biste stupili u telefonski razgovor s članom naše korisničke podrške koji će vam pomoći. Ako je linija zauzeta, molimo vas da budete strpljivi i pokušate ponovno za nekoliko minuta. Ako vaš problem nije hitan, preporučamo radije poslati detaljan opis problema na e-mail podrške

3. Tijekom rješavanja vašeg problema (bez obzira na način prijave), moguće je da ćete biti zamoljeni instalirati aplikaciju Team Viewer ili našu aplikaciju (tzv. “spajanje na tehničku podršku”), kojom ćete omogućiti pristup našim tehničarima. Oni će nakratko preuzeti kontrolu i osobno riješiti problem. 
Pri instalaciji naše aplikacije klikom na gornji link, potrebno je dvaput kliknuti „RUN“ i zatim odabrati „Ritam korisnička podrška“. Ako imate problema, naš operater vam uvijek može telefonski pomoći s instalacijom. 

Tijekom rješavanja vašeg problema ćete ponekad biti zamoljeni za ispunjavanje nekih formulara ili upitnika koji će podršci pomoći u bržem rješavanju prijavljenog problema. Te formulare možete preuzeti ovdje:
Instalacija programa

Ako ste postojeći hosting korisnik i želite instalirati program na novo računalo, preuzmite program ovdje.

Radno vrijeme

Radno vrijeme podrške je od 08-16h radnim danom. Po dogovoru s korisnikom, ako vaš način poslovanja to zahtijeva može se ugovoriti i dostupnost podrške izvan uobičajenog radnog vremena ili s kraćim vremenom odziva.

Ova vrsta podrške se posebno naplaćuje. Za ovu svrhu omogućeno vam je preko našeg “call centra” kontakt s našim operaterima. Ovu vrstu podrške potrebno je unaprijed dogovoriti.

Određena količina podrške je uključena u vaš mjesečni ugovor o održavanju. Možete provjeriti jeste li već došli do mjesečnog limita.

NAPOMENA: usluge podrške izvan radnog vremena koju osiguravamo ne spada u navedenu količinu besplatne podrške, naplaćuju se po posebnom cjeniku i odnose se isključivo na slučajeve nemogućnosti izdavanja računa, dakle prestanka rada koji zahtijeva hitnu pomoć za nastavak funkcioniranja prodajnog objekta.