Što moramo napraviti u Ritmu kako bi mogli početi raditi u novoj radnoj godini?

Poštovani,

U nastavku su upute za početak rada u idućoj, 2021. radnoj godini:

Za početak rada u novoj radnoj godini, na Vašem računalu u programu Ritam, prvog radnog dana iduće radne godine trebate promijeniti radnu godinu.

U meniju Postavke odaberite opciju Postavke.

U izborniku ‘Postavke aplikacije’ odaberite karticu: Radna godina -> odaberite 2021. godinu i potvrdite na OK.

 

Ovom akcijom ste pokrenuli novi brojevni niz za sve dokumente u programu. To je jedino što obavezno trebate napraviti na početku rada u novoj godini.

Naglašavamo: to je potrebno napraviti na svakom računalu koje koristite za rad s našim programom, te Vas molimo da o tom obavijestite kolege.

U slučaju da imate potrebu naknadno unositi dokumente iz 2020. godine, trebate vratiti radnu godinu na prethodno opisani način.

Naš program automatikom prenosi zatečeno stanje lagera s 31.12.2020. u iduću godinu, te nije potrebno raditi novo početno stanje lagera.

 

Podsjećamo na druge akcije koje ćete, ovisno o Vašem poslovanju, možda trebati napraviti na kraju ove, ili na početku iduće godine.

 

Inventura:

Ukoliko na kraju godine radite inventuru prije toga trebate napraviti ažuriranje nabavnih cijena (Pomoćni alati\Robni\Nabavne cijene: Ažuriranje nabavnih cijena (servis)) i rekonstrukciju podataka za sve robne radne jedinice (Pomoćni alati\Robni: Rekonstrukcija podataka – lagera).

Upute za inventuru možete pogledati na ovoj poveznici: http://www.ritam.hr/Help/Poslovni_procesi/Inventura.pdf

 

Početno stanje knjigovodstveno:

Ukoliko vodite robno poslovanje, za ispravan pregled prometa, potrebno je upisati početno stanje knjigovodstveno za svaku pojedinu robu radnu jedinicu. Time se omogućuje prikaz donosa u rekapitulaciji prometa. Ovaj korak nije potrebno napraviti na samom početku nove godine, odnosno prije početka rada u 2021. godini, već ga možete napraviti i naknadno (kada završite s unosom i ispravcima robnih dokumenata za 2020. godinu).

Za postavljanje početnog stanja knjigovodstvenog , u robnom, ovisno o tome radi li se o veleprodaji, maloprodaji, materijalnom, ili proizvodnji upute možete pogledati na ovoj poveznici: https://www.ritam.hr/Help/Poslovni_procesi/Poslovni_procesi.pdf  (pogledati pod Početna stanja).

 

Datum knjigovodstvenog usklađenja:

Ako vodite robno poslovanje nakon što završite s unosom podataka za prethodnu godinu potrebno je postaviti Datum knjigovodstvenog usklađenja (DKU), s datumom 31.12.2020., za sve radne jedinice. Postavljanjem DKU postavljate zabranu izmjene robnih dokumenata do tog datuma. Nadalje, datum knjigovodstvenog usklađenja omogućava Vam knjiženje neproknjiženih temeljnica koje ovise o robnom knjigovodstvu do tog datuma. Upute za postavljanje DKU možete vidjeti na ovoj poveznici: http://www.ritam.hr/Help/Poslovni_procesi/Novi_datum_knjigovodstvenog_uskladjenja.pdf

 

Godišnji prijelaz u financijskom:

Nakon što završite unos svih dokumenata za 2020. godinu (dakle, ne odmah na početku godine, već naknadno), neovisno o tome vodite li robno i/ili financijsko poslovanje u našem programu, trebat ćete napraviti godišnji prijelaz u financijskom.

Da bi zaključili godinu, odnosno napravili godišnji prijelaz, potrebno je u modulu: Pomoćni alati\Financijski\Godišnje početno stanje -> pokrenuti Godišnji prijelaz u financijskom -> za Vrstu knjiženja odabiremo Početno stanje.
Prije toga potrebno je:
– Napraviti Rekonstrukciju lagera za sve radne jedinice.
– Provjeriti postoje li temeljnice u neravnoteži. Ukoliko postoje treba ih zatvoriti.
– Postaviti Datum Knjigovodstvenog usklađenja na zadnji dan prethodne godine (31.12.2020.).
– Proknjižiti sve temeljnice iz 2020. godine
– Zatvoriti klasu 4 i 7 za 2020. godinu.

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Ostale vijesti

Ritam 4.0

Poštovani korisnici, Kao što ste mogli primijetiti od ove jeseni osvježili smo izgled, s novim logotipom, novom programskom ikonom i poboljšanom verzijom programa. Naš stari

pročitaj više »