Šibenska 37, Split Kontakt: 021/684-769 e-mail podrška Prodaja: 021/684-765 e-mail prodaja SOS

 

Poštovani,

Podsjećamo Vas da je za početak rada u novoj radnoj godini, na Vašem računalu u programu Ritam, potrebno promijeniti radnu godinu. U meniju Postavke odaberite opciju Postavke.

U izborniku 'Postavke aplikacije' odaberite karticu: Radna godina -> odaberite 2020. godinu i potvrdite na OK.

 

Ovom akcijom ste pokrenuli novi brojevni niz za sve dokumente u programu. To je jedino što obavezno trebate napraviti na početku rada u novoj godini.

Naglašavamo da je to potrebno napraviti na svakom računalu koje koristite za rad s našim programom, te Vas molimo da o tom obavijestite kolege.

U slučaju da imate potrebu naknadno unositi dokumente iz 2019. godine, trebate vratiti radnu godinu na prethodno opisani način.

Naš program automatikom prenosi zatečeno stanje lagera s 31.12.2019. u iduću godinu, te nije potrebno raditi novo početno stanje lagera.

 

Podsjećamo na druge akcije koje ćete, ovisno o Vašem poslovanju, možda trebati napraviti na kraju ove, ili na početku iduće godine.

 

Inventura:

Ukoliko na kraju godine radite inventuru prije toga trebate napraviti ažuriranje nabavnih cijena (Pomoćni alati\Robni\Nabavne cijene: Ažuriranje nabavnih cijena (servis)) i rekonstrukciju podataka za sve robne radne jedinice (Pomoćni alati\Robni: Rekonstrukcija podataka – lagera).

Upute za inventuru možete pogledati na ovoj poveznici: http://www.ritam.hr/Help/Poslovni_procesi/Inventura.pdf

 

Početno stanje knjigovodstveno:

Ukoliko vodite robno poslovanje, za ispravan pregled prometa, potrebno je upisati početno stanje knjigovodstveno za svaku pojedinu robu radnu jedinicu. Time se omogućuje prikaz donosa u rekapitulaciji prometa. Ovaj korak nije potrebno napraviti na samom početku nove godine, odnosno prije početka rada u 2020. godini, već ga možete napraviti i naknadno (kada završite s unosom i ispravcima robnih dokumenata za 2019. godinu).

Za postavljanje početnog stanja knjigovodstvenog , u robnom, ovisno o tome radi li se o veleprodaji, maloprodaji, materijalnom, ili proizvodnji upute možete pogledati na ovoj poveznici: https://www.ritam.hr/Help/Poslovni_procesi/Poslovni_procesi.pdf  (pogledati pod Početna stanja).

 

Datum knjigovodstvenog usklađenja:

Ako vodite robno poslovanje nakon što završite s unosom podataka za prethodnu godinu potrebno je postaviti Datum knjigovodstvenog usklađenja (DKU), s datumom 31.12.2019., za sve radne jedinice. Postavljanjem DKU postavljate zabranu izmjene robnih dokumenata do tog datuma. Nadalje, datum knjigovodstvenog usklađenja omogućava Vam knjiženje neproknjiženih temeljnica koje ovise o robnom knjigovodstvu do tog datuma. Upute za postavljanje DKU možete vidjeti na ovoj poveznici: http://www.ritam.hr/Help/Poslovni_procesi/Novi_datum_knjigovodstvenog_uskladjenja.pdf

 

Godišnji prijelaz u financijskom:

Nakon što završite unos svih dokumenata za 2019. godinu (dakle, ne odmah na početku godine, već naknadno), neovisno o tome vodite li robno i/ili financijsko poslovanje u našem programu, trebat ćete napraviti godišnji prijelaz u financijskom.

Za godišnji prijelaz u financijskom upute možete pogledati na ovoj poveznici: http://ritam.hr/index.php/podrska/faq/107-financijsko#o7

 

Želimo Vam uspješnu 2020. godinu!


 

 

Poštovani,

U Narodnim novinama broj 121 od 11.12.2019. objavljene su izmjene zakona kojima se mijenjaju porezni propisi s primjenom od 01.01.2020. godine. U nastavku donosimo sažetak dijela promjena koji će se odnositi na većinu malih i srednjih poduzeća.

 

 Porez na dohodak

Osnovni osobni mjesečni odbitak povećava se na 4.000,00 kuna.

Izmjene u Ritmu korisnik će napraviti sam i to na način kako slijedi:

 

Plaće i kadrovska evidencija\Osnovni podaci i postavke: Elementi obračuna i postavke knjiženja -> akcija Izmijeni (F3) -> redak: Osnovni osobni odbitak (neoporezivo) -> umjesto 3.800,00 upisati 4.000,00 kn (vidi sliku)

Opća stopa PDV od 01.01.2020. zadržava se na 25% umjesto 24% kako je bilo određeno promjenama zakona donesenim u 2018. godini.

 

Stopa PDV za pripremanje i usluživanje jela i slastica u i izvan ugostiteljskog objekta smanjuje se na 13%. Ne postoji razlika između jela konzumiranih u ugostiteljskom objektu u odnosu na ona koja se dostavljaju. Nema promjene u stopi PDV na usluživanje pića koja ostaje 25%.

 

U slučaju da je potrebno promijeniti stopu s 25% na 13%, izmjene u Ritmu korisnik će napraviti sam na način kako je opisano na poveznici: http://www.ritam.hr/Help/Poslovni_procesi/Promjene_poreznih_stopa_u_2019_Trgovina.pdf


 

 

Poštovani korisnici, obavještavamo vas da smo implementirali mogućnost automatskog povlačenja podataka partnera u program Ritam iz baze podataka web servisa Firmoteka.

Ukoliko vaše poslovanje zahtijeva brz upis novih partnera, nakon što se povežete sa servisom Firmoteka, za otvaranje novog partnera bit će dovoljno upisati OIB partnera i potom napraviti Popunu prema OIB-u. Svi potrebni podaci o vašem partneru popunit će se automatski iz njihove baze podataka.

 

 

Što trebate učiniti za aktiviranje ove opcije?

1. Kontaktirajte korisničku podršku web servisa Firmoteka preko njihove web stranice https://www.firmoteka.hr kako biste dobili svoj korisnički ID i lozinku.

2. Dobiveni korisnički ID i lozinku pošaljite na korisničku podršku poduzeća Ritam d.o.o. na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. kako bi ih naša korisnička podrška mogla upisati u postavke vašeg poduzeća.


 

O nama

erp  erp

Poduzeće Ritam d.o.o. osnovano je u Splitu 1992. godine

Opširnije

Pretraži